O TICKETSTREAM
TICKETSTREAM - Vaše brána do světa vstupenek.
Ticketstream je největší profesionální distribuční systém vstupenek na kulturní, sportovní a další veřejné akce, ve střední a východní Evropě.

Prodejní síť. Jen v České republice Ticketstream využívá víc než 500 prodejních míst, která jsou známá svou spolehlivostí a profesionalismem. Našimi prodejními místy jsou například: Čedok, největší a nejstarší turistická kancelář v České republice, Firo tour - nejmodernější a nejdynamičtější cestovní kancelář v České republice, síť místních informačních center, velkoobchodů a elektronických kiosků. Síť prodejních míst pokrývá prakticky všechna města, obce a vesnice v zemi, takže zákaznici si mohou koupit vstupenky prakticky kdekoliv.

Operativní systém a management. V procesu výroby a prodeje vstupenek využíváme různé inovativní technologie. Vývoj softwaru probíhá přímo na místě u nás v centrále a je podmíněn tržními potřebami. S ohledem na to, že naše firma pracuje v tomto oboru už skoro 15 let, můžeme říct, že naše platforma je plně profesionální a je jednou z nejlepších v centrální a východní Evropě.

Vstupenky a zpracování vstupenek. B2B a B2C. Ticketstream podporuje jak standardní (papírové) tak i elektronické (bez papíru) zpracování vstupenek. Oba druhy mají nejlepší osvědčené technologické zázemí a metody a jsou plně technicky i organizačně připraveny. Také podporujeme jak B2B tak i B2C řešení.

  • Zabezpečené vstupenky. Pro tento typ vstupenek je používána profesionální termotiskárna, který podporuje jak obyčejný tisk čárového kódu, grafiky a textu, tak i tisk "nové generace". Vstupenky samy o sobě mají mnoho stupňů ochranných prvků a prakticky není možné je padělat. Tato profesionální tiskárna je schopná vytisknout 1000- 1500 vstupenek za hodinu. Toto řešení je používáno mnoha kulturními zařízeními, zákazníci si také mohou objednat tisk vstupenek pro své potřeby přímo od nás. Abychom Vám vstupenky mohli vytisknout, vyplňte objednávkový formulář a své vstupenky budete mít připravené během pár hodin.
  • Elektronické vstupenky. Kromě tradičního způsobu zpracování rezervací, byl Ticketstream první firmou, která v roce 2002 přišla s tehdy nejmodernější formou vstupenky - E-ticket, která umožňuje zákazníkům vytisknout si vstupenku doma nebo v kanceláři na obyčejné tiskárně a jit s ní přímo na místo konání akce. Následně jsme přidali takové typy vstupenek jako M-ticket, SMS-ticket a Ticketcard. Poslední produkt je plastovou kartou, kdy zákazníci nemusejí tisknout vstupenky a mohou jít na akci jen s touto kartou, kterou už mají v kapse. O tomto produktu se více dočtete na naší hlavní stránce nebo kliknutím na symbol Ticketcard.
  • Ticketcard - vstupenka ve vaší kapse. Ticketstream je první firmou v Evropě, která přišla s Ticketcard. Tento produkt umožňuje zákazníkům získávat benefity a slevy od provozovatele karty, ale také jít na všechny akce, které jsou prodávány společností Ticketstream, bez nutnosti tisku vstupenek a s bonusem v podobě slev za nákup. Zákazníci si mohou pořídit Ticketstream Ticketcard nebo využít In-Kartu Českých drah, která dává velké výhody nejen při využívání železniční dopravy, ale také dává možnost použít stejnou kartu jako Ticketcard na akce, prodávané společností Ticketstream, bez nutnosti tisku vstupenek. Kromě toho spolupracujeme se supermarkety Billa - Billa Bonus Club karta výborně funguje nejen v obchodech, ale i u našich akcí. Tato produktivní spolupráce umožňuje nejen zvýšit benefity, ale také přidat dodatečné služby navíc k hlavní funkci těchto karet. In-Kartu Českých drah využívá přibližně 750 000 lidí, a kolem 800 000 využívá Billa Bonus Club kartu. Takže 1,6 - 1,7 milionů lidí mohou navštěvovat na naše akce bez nutnosti tisku vstupenek, jen s Ticketcard.
  • Platforma pro samostatný provoz vstupenek.Společnost Ticketstream také vyvinula platformu pro plně nezávislý prodej vstupenek pro pořadatele, kteří si přejí samostatně provozovat vstupenkový systém. Pořadatelé mají možnost od nás dostat takzvaný Booker, onlinový modul, který dovoluje: 1) přímý prodej ze stránek promotéra, 2) řešení pro svůj vlastní box office 3) přístup k administraci vlastních rozvrhů, míst konání a cen; 4) pravidelné reporty.
    Tato platforma se stává čím dál tím víc populární a má naši plnou podporu.
  • GATEKEEPER®je dalším produktem, který dovoluje automaticky kontrolovat vstupenky při vstupu na místo konání akce. Systém je funkční jak za využití turniketů, tak bez nich, také je možné kontrolovat vstupenky online i offline. Systém byl ověřen při maximální zátěži, a umožňuje zákazníkům vstup do místa konání rychle a bez zbytečného čekání. Je několik řešení tohoto systému - v podobě laptopu, na který je připojena čtečka čárových kódů, v podobě mobilní čtečky a jiných. Čím populárnější takové jsou vstupenky jako E-tickety, vstupenky z platebních terminálů, SMS-vstupenky, Ticketkarty a jiné druhy elektronických vstupenek, tím častěji využívají promotéři a místa konání produkt Gatekeeper.
  • Podpora akcí

    Každý pořadatel nebo místo konání akce, který spolupracuje se společností Ticketstream, dostává balíček služeb bezplatné podpory a reklamy akcí v partnerských systémech naší firmy. Nabízíme, bez dodatečných poplatků, reklamu v radiovém vysílání, bannery na velkých internetových portálech, tisk letáků a další vizuální reklamu. Občas spolupracujeme s pořadateli a kulturními zařízeními na speciálních reklamních akcích, které jsou placeny, ale vzhledem k našim dlouhodobým vztahům je cena propagace výrazně nižší.

    Pro více informací o produktech a službách TICKETSTREAM nás kontaktujte pomocí e-mailu by phne, listed in Kontact us folder

    NAŠE PRODUKTY




    ©TICKETSTREAM. Všechna práva vyhrazena.
    O TICKETSTREAM | Ochrana osobních údajů v síti Ticketstream | Kontaktujte nás | Pravidla a podmínky. Časté dotazy |