PRAVIDLA A PODMÍNKY POUŽÍVÁNÍ, ČASTÉ DOTAZY

AKCE JE ZRUŠENA. JAK A KDY OBDRŽÍM PENÍZE ZA VSTUPENKY?

Pokud jste vstupenku(y) zakoupili v některém z našich prodejních míst, bude Vám vstupné vráceno v místě zakoupení vstupenek. Za tímto účelem navštivte toto prodejní místo s platnou vstupenkou. Akce, kterou chcete vrátit, musí být uvedena v záložce ZRUŠENÉ AKCE/ZMĚNY s možností PLNÉHO NEBO ČÁSTEČNÉHO VRÁCENÍ VSTUPNÉHO s informací Vstupné bude vráceno v místě zakoupení vstupenek. Vstupné na akci bude vráceno v případě zrušení akce a může být vráceno na přání zákazníka (částečně) v případě změny data konání akce nebo jiných parametrů, není-li akce zcela zrušena.

Pokud jste vstupenku (y) zakoupili v jednom z ELEKTRONICKÝCH SAMOOBSLUŽNÝCH TERMINÁLŮ, bez lidské účasti, pokládejte tento nákup za přímý nákup u Ticketstream. Přečtěte si prosím následující odstavec.

Pokud jste vstupenku(y) zakoupili PŘÍMO OD TICKETSTREAM a zaplatili jste on-line bankovním převodem, kreditní kartou nebo jiným elektronickým způsobem, měli by jste učinit toto: jděte do záložky Kontaktujte nás, zvolte odpovídající e-mailovou adresu a zašlete nám oficiální žádost o vrácení vstupného. V tomto e-mailu uveďte referenční číslo E-ticketu, Ticketcard, vstupenky z platebního terminálu nebo SMS vstupenky a popište způsob zaplacení vstupenky. Bez oficiální žádosti od zákazníka nemůže být vrácení vstupného zpracováno.
*Neočekávejte vrácení vstupného okamžitě - dejte nám prosím čas na jeho zpracování. Zákon o ochraně spotřebitele ve svém § 19 odst. 3 stanovuje: "Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit." Nezlobte se prosím - budeme tvrdě pracovat na vyřízení vrácení vstupného, ale každá žádost je zpracována manuálně, takže zabere nějaký čas. Předem se omlouváme za případné nepříjemnosti, ale některé akce jsou zrušeny bez našeho přání pořadatelem a my to nemůžeme ovlivnit.

Která společnost provádí vrácení vstupného? Je to pouze Ticketstream? Ve většině případů vrací vstupné za zrušené akce Ticketstream. Někdy však existuje smlouva s pořadatelem, na základě které vrací peníze za prodané vstupenky namísto Ticketstream sám pořadatel. Tyto případy nejsou typické a pokud nastanou, budete informováni o jejich podmínkách, včetně kontaktních informací na pořadatele ve složce ZRUŠENÉ AKCE/ZMĚNY.

ZAKOUPIL(A) JSEM SI VSTUPENKY A CHCI NA NĚ OBDRŽET FAKTURU. JAK JI DOSTANU?
Zašlete prosím e-mail na odpovídající adresu, kterou najdete v záložce Kontaktujte nás, s informací o společnosti/právnické osobě, na kterou chcete fakturu vystavit, včetně adresy, IČ a DIČ a referenčním číslem nákupu. Fakturu Vám vystavíme a zašleme.

OBJEDNAL(A) JSEM SI VSTUPENKY NA DOBÍRKU. JAK MOHU SLEDOVAT PRŮBĚH DORUČENÍ?
Existuje několik způsobů jak sledovat doručení vstupenek - e-mailem obdržíte potvrzení přímo po provedení objednávky s úplnou specifikací Vaší objednávky. Zkontrolujte jej a ujistěte se, že je vše v pořádku. Poté naši pracovníci začnou vyřizovat objednávku. To se neděje okamžitě: někdy jsou objednávky provedené v pátek zpracovány v pondělí, někdy je mnoho objednávek a proto mohou být zaslány až následující den po jejich přijetí. V každém případě však v okamžiku zpracování objednávky zašle systém potvrzení na Váš e-mail. Poté přidejte několik dní na samotné doručení a budete plus/mínus jeden den znát přesné datum doručení Vašich vstupenek.
Namísto čekání na e-mail doporučujeme zakoupit si v našem systému E-tickets - ty mohou být tištěny ihned bez jakýchkoliv prodlev a kdykoliv. Nebo si pořiďte Ticketcard a nebudete muset tisknout vůbec nic. Ticketstream byl první společností, která představila v České republice v roce 2002 moderní ticketing, který se od té doby stal tolik populárním!

ZTRATIL JSEM SVOJE VSTUPENKY. JAK JE MOHU OBNOVIT?
Pokud jste si zakoupili vstupenky v některém z našich prodejních míst nebo v platebním terminálu, bude vrácení složitější, protože neznáme Vaše jméno a další informace. Doporučujeme zaregistrovat se v našem systému - poté mohou být Vaše ztracené/ukradené vstupenky snadněji obnovitelné/znovu vytištěné. Mnohem jednodušší je to s Ticketcard - nikdo Vám vstupenky nemůže ukrást, protože jsou virtuální a jsou připojeny k Vaší kartě. V každém případě nám zašlete e-mail z odpovídající adresy v záložce Kontaktujte nás a my se postaráme o obnovení vstupenek tak, aby jste se na akci dostali.

MOHU SI OBJEDNAT VSTUPENKY POMOCÍ MOBILNÍHO TELEFONU?
Ticketstream vyvinul mobilní verzi svého systému. Máte-li smartphone, navštivte WWW.TICKETSTREAM.MOBI. Tam můžete vyhledávat mezi akcemi, platit kreditní kartou nebo pomocí m-platby, což je mobilní platební metoda a poté si buď vytisknete E-ticket z naší stránky nebo, máte-li Ticketcard - doporučujeme její pořízení - jednoduše zadáte číslo Ticketcard a jdete s ní přímo na akci, bez jakéhokoliv tištění vstupenek. To vše můžete dělat ve Vašem mobilním telefonu, při cestě do práce či domů - kdekoliv! S TICKETSTREAM.MOBI máte celý svět zábavy ve Vaší kapse.

CHCI ZAPLATIT ZA VSTUPENKY POUKÁZKAMI NA KULTURU A SPORT
Při platbě poukázkami na sport a kulturu činí servisní poplatek 5% z ceny nákupu. Poukázky přijímáme pouze u nás na centrále.

ZAKOUPIL JSEM SI VSTUPENKY, ALE NEMOHU NA AKCI JÍT, PROTOŽE JSEM NEMOCEN. EXISTUJE MOŽNOST JAK ZÍSKAT PENÍZE ZPĚT?
Ticketstream byl první společností, která zavedla pojištění vstupenek. Při nákupu vstupenek jednoduše zaplatíte symbolickou cenu za pojištění a budete-li mít vážný důvod, pro který nemůžete na akci jít, např. nemoc, úmrtí v rodině a další, popsané v podmínkách pojištění, spojíte se s pojišťovací společností, která Vám vrátí peníze.

ZAKOUPIL JSEM VSTUPENKY, ALE ROZHODL JSEM SE, ŽE NA AKCI NEPŮJDU. MOHU JE VYMĚNIT NEBO VRÁTIT?
Pokud není akce zrušena, není možné vstupenky vyměnit ani vrátit.

JE NEBEZPEČNÉ PADĚLAT VSTUPENKY? CO KDYŽ SI VYTISKNU JEŠTĚ JEDNU NAVÍC ZDARMA? ZJISTÍ TO NĚKDO?
Vstupenka Ticketstream v jakékoliv formě - tištěné nebo elektronické - je oficiální dokument a zákazníci, kteří se pokusí naši vstupenku falsifikovat mohou být a budou stíháni. Pomocí elektronických metod kontroly vstupu kontrolujeme každé referenční číslo u vchodu na akci a v případě, že zjistíme "zdvojené" vstupenky, bude na zákazníky neprodleně zavolána policie. Někteří naši zákazníci zkoušeli padělat vstupenky a skončili ve vězení s pokutou okolo 0,5 milionu Kč.
Nekopírujte, netiskněte znovu a nepadělejte naše vstupenky, nakládejte s nimi jako s ceninou a bez problémů se dostanete na zakoupené akce.

CO JE TO TICKETCARD? JAK JI MOHU ZÍSKAT A CO PRO TO MÁM UDĚLAT? - Ticketcard je nejmodernější a efektivní produkt vytvořený Ticketstream. Zákazníci, kteří mají Ticketcard mohou jít na akce BEZ VYTIŠTĚNÝCH vstupenek, pouze s Ticketcard. Vstupenky zakoupené na Ticketcard nelze vytisknout! Navíc obdrží slevu při většině nákupů u Ticketstream. Tento produkt funguje excelentně při nákupu přes mobilní telefon - stačí napsat číslo karty do Vašeho telefonu během nákupního procesu v naší aplikaci www.ticketstream.mobi a později se kartou prokázat při vstupu na akci. Vše ostatní bude provedeno automaticky.
Máte-li In-kartu Českých drah, Billa Club kartu, IBOD kartu, kartu Odbory Plus nebo Tesco Club Card kreditní kartu, můžete si ji jednoduše zaregistrovat na našich stránkách a začít ji používat jako Ticketcard. Takže už vlastně máte svoji Ticketcard!
Nebo si objednejte Ticketcard Mobile, kterou budete mít stále po ruce ve Vašem mobilu!


©TICKETSTREAM. Všechna práva vyhrazena.
O TICKETSTREAM | Ochrana osobních údajů v síti Ticketstream | Kontaktujte nás | Pravidla a podmínky. Časté dotazy |