CZ/ENG


Vážení zákazníci,


vzhledem ke zprávám o zrušení Grand Prix České republiky v Brně v roce 2021, bychom Vás chtěli informovat o následujících krocích.

Abychom mohli spustit administrativu vracení peněz za vstupenky prodané na GP 2020, musí být nejdříve dokončen proces zrušení akce a připraven systém vracení vstupenek.

Stále ještě probíhají jednání Spolku pro GP ČR Brno, který závody série MotoGP v Brně pořádá, s hlavními partnery. Jelikož je celý proces administrativně a časově náročný, předpokládáme, že výsledky a relevantní informace pro držitele vstupenek žádajících o vrácení peněz budeme znát co nejdříve.

Chceme Vás ujistit že všichni držitelé platných vstupenek mají nárok na vrácení vstupného a že jakmile bude vše připraveno, budeme Vás informovat o způsobu jak si o vrácení zažádat.

Děkujeme Vám za pochopení.


Dear customers,


Due to the statement in the media that MotoGP Brno 2021 will not be held, I would like to inform you about the development of the situation and further steps.

In order to start the refund administration for tickets sold at GP 2020, the event cancellation process must be first completed and a ticket refund system must be set up. Negotiations of the Spolek pro GP with key partners are still ongoing. As the whole process is administratively and time consuming, we assume that we will know the results and relevant information for ticket holders requesting a refund soon.

We want to assure you that all customers with valid tickets are entitled to a refund and that as soon as we have everything procedurally completed, we will inform you about starting the return process and other details related to it.

Thank you for your understanding.