Často kladené otázky

Zrušení akce

Akce je zrušena. Jak a kdy obdržím peníze za vstupenky?

Pokud jste vstupenku(y) zakoupili  v některém z našich prodejních míst, bude Vám vstupné vráceno v místě zakoupení vstupenek. Za tímto účelem navštivte toto prodejní místo s platnou vstupenkou. Akce, kterou chcete vrátit, musí být uvedena v sekci ZRUŠENÉ AKCE/ZMĚNY s možností PLNÉHO NEBO ČÁSTEČNÉHO VRÁCENÍ VSTUPNÉHO s informací "Vstupné bude vráceno v místě zakoupení vstupenek". Vstupné na akci bude vráceno v případě zrušení akce a může být vráceno na přání zákazníka (částečně) v případě změny data konání akce nebo jiných parametrů, není-li akce zcela zrušena.

Pokud jste vstupenku(y) zakoupili PŘÍMO OD Ticketstream a zaplatili jste on-line bankovním převodem, kreditní kartou nebo jiným elektronickým způsobem, měli by jste učinit toto: jděte na stránku Refundace vstupenek a zašlete nám oficiální žádost o vrácení vstupného. Bez oficiální žádosti od zákazníka nemůže být vrácení vstupného zpracováno.

Neočekávejte vrácení vstupného okamžitě - dejte nám prosím čas na jeho zpracování. Zákon o ochraně spotřebitele ve svém § 19 odst. 3 stanovuje: "Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit." Nezlobte se prosím - budeme tvrdě pracovat na vyřízení vrácení vstupného, ale každá žádost je zpracována manuálně, takže zabere nějaký čas. Předem se omlouváme za případné nepříjemnosti, ale některé akce jsou zrušeny bez našeho přání pořadatelem a my to nemůžeme ovlivnit.

Která společnost provádí vrácení vstupného? Je to pouze Ticketstream?

Ve většině případů vrací vstupné za zrušené akce Ticketstream. Někdy však existuje smlouva s pořadatelem, na základě které vrací peníze za prodané vstupenky namísto Ticketstream sám pořadatel. Tyto případy nejsou typické a pokud nastanou, budete informováni o jejich podmínkách, včetně kontaktních informací na pořadatele ve složce ZRUŠENÉ AKCE/ZMĚNY.

Nákup vstupenek

Objednal/a jsem si vstupenky na dobírku. Jak mohu sledovat průběh doručení?

Existuje několik způsobů jak sledovat doručení vstupenek - e-mailem obdržíte potvrzení přímo po provedení objednávky s úplnou specifikací Vaší objednávky. Zkontrolujte jej a ujistěte se, že je vše v pořádku. Poté naši pracovníci začnou vyřizovat objednávku. To se neděje okamžitě: někdy jsou objednávky provedené v pátek zpracovány v pondělí, někdy je mnoho objednávek a proto mohou být zaslány až následující den po jejich přijetí.

Namísto čekání na e-mail doporučujeme zakoupit si v našem systému E-tickets - ty mohou být tištěny ihned bez jakýchkoliv prodlev a kdykoliv. Ticketstream byl první společností, která představila v České republice v roce 2002 moderní ticketing, který se od té doby stal tolik populárním!

Mohu uhradit vstupenky pomocí benefitů?

Ano, Ticketstream akceptuje benefitní programy, ale pouze v online podobě. Fyzické poukázky nepřijímáme.

Nepovedla se mi platba přes internet, mohu objednávku zaplatit jinak?

Bohužel, v případě, že se spojení s platební bránou nepodaří, nelze již stejnou objednávku zaplatit online. V takovém případě je nutné objednávku vytvořit znovu, nebo v případě, že si chcete ponechat vybraná místa, zvolit naši pobočku a dokončit nákup zde (nahlaste prosím číslo své objednávky, košíku nebo referenční číslo).

Ztráta a vrácení vstupenek

Zakoupil/a jsem si vstupenky, ale rozhodl/a jsem se, že na akci nepůjdu. Mohu je vyměnit nebo vrátit?

Pokud není akce zrušena, není možné vstupenky vyměnit ani vrátit.

Zakoupil/a jsem si vstupenky, ale nemohu na akci jít, protože jsem onemocněl/a. Existuje možnost jak získat peníze zpět?

Ticketstream byla první společností, která zavedla pojištění vstupenek. Při nákupu vstupenek jednoduše zaplatíte symbolickou cenu za pojištění a budete-li mít vážný důvod, pro který nemůžete na akci jít, např. nemoc, úmrtí v rodině a další, popsané v podmínkách pojištění, spojíte se s pojišťovací společností, která Vám vrátí peníze.

Co dělat v případě ztráty vstupenky?

V případě online objednávky E-ticketu Vám přišly vstupenky do e-mailu. Pokud nemůžete e-mail nalézt, kontaktuje prosím zákaznickou podporu. Pokud u nás máte registrovaný svůj účet, přihlaste se a stáhněte si vstupenky z našeho webu. Tištěné vstupenky nahradit nelze, duplikáty vstupenek se nevystavují. Můžete ale požádat o zaslání potvrzení o nákupu, včetně všech dat a referenčního čísla. Nemůžeme, nicméně, zaručit, že vás pořadatel na základě tohoto potvrzení, tedy bez vstupenky, na akci pustí.

Další dotazy

Je nebezpečné padělat vstupenky? Co když si vytisknu ještě jednu navíc zdarma? Zjistí to někdo?

Vstupenka Ticketstream v jakékoliv formě - tištěné nebo elektronické - je oficiální dokument a zákazníci, kteří se pokusí naši vstupenku falsifikovat mohou být a budou stíháni. Pomocí elektronických metod kontroly vstupu kontrolujeme každé referenční číslo u vchodu na akci a v případě, že zjistíme "zdvojené" vstupenky, bude na zákazníky neprodleně zavolána policie. Někteří naši zákazníci zkoušeli padělat vstupenky a skončili ve vězení s pokutou okolo 0,5 milionu Kč.

Nekopírujte, netiskněte znovu a nepadělejte naše vstupenky, nakládejte s nimi jako s ceninou a bez problémů se dostanete na zakoupené akce.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie (více informací). Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.